Analýza SEO, cesta k vyšší návštěvnosti



Nevidíte Váš web ve vyhledávačích Seznam a Google na pozicích, kam si myslíte, že by měl patřit? Řešíte již SEO, ale výsledky správy nesplňují představy. Vyhledávače jsou spravedlivé a podle stanovených pravidel hry bez jakékoli protekce vyberou ten nejlepší web a dají mu záviděníhodnou pozici číslo jedna. Důležité je znát pravidla hry a umět se podle nich řídit. Naše komplexní SEO analýza nebo stručnější SEO audit je cesta k vyšší návštěvnosti.

Co je to SEO?

Výraz SEO je zkratka z anglického jazyka (search engine optimization). V překladu tedy optimalizace pro vyhledávače.  Cílem SEO je získat ve výsledcích hledání pro danou webovou stránku vyšší pozici, a tím i četnější a přitom cílené návštěvníky. Bez profesionální optimalizace se dnes stěží dostanete na čelní místa ve vyhledávačích Google a Seznam.

On-page a off-page faktory

Být úspěšný v SEO neboli mít web správně optimalizován pro vyhledávače a to znamená:

  • vytvořit natolik zajímavý obsah, že na něj budou ostatní weby odkazovat
  • mít srozumitelnou a intuitivní strukturu webu
  • správně prezentovat klíčová slova, která zadávají do vyhledávačů Vaši potenciální zákazníci
  • zpětné odkazy na web musí být kvalitní a s přirozeným profilem
  • web by měl plnit spoustu dalších technických podmínek či charakteristik

Google logo Seznam logo

Co Vám přinese naše SEO analýza (audit)?

Internetová stránka po aplikaci závěrů SEO analýzy Vám zajistí trvalý přísun návštěvníků webu a tím i ekonomickou úspěšnost projektů. Kvalitu sebelepších webových stránek, které nejsou nalezitelné s využitím fulltextových vyhledávačů Google či Seznam, docení jen hrstka lidí.

SEO "optimalizace pro vyhledávače" je v nadneseném slova smyslu částečně alchymie, přičemž zajištění top pozice ve vyhledávačích na správně vybraná klíčová slova znamená citlivě a harmonicky smíchat všechny potřebné přísady.  To může docílit pouze zkušený specialista na SEO.

Důležitým faktorem SEO optimalizace stránek je cílení návštěvnosti. Neumíme kouzlit, ale náš SEO konzultant vám analyzováním pomůžeme najít cestu, která bude znamenat posun Vašeho webu na pozice ve vyhledávačích dle Vašich představ.

I pro tyto společnosti jsme analyzovali stránky:

euroline EKKLOkna MacekContitrade

Případová studie: Euroline.cz: SEO od IT Logica přineslo vyšší návštěvnost o 48 %
Případová studie: iPneu.cz: organická návštěvnost díky SEO vyšší o 90 %

Co obsahuje analýza SEO?

  • analýza a doporučení klíčových slov či frází, na která je dobré zaměřit celkovou SEO optimalizaci
  • analýza SEO problémů pro vyhledávací roboty (chybná přesměrování, duplicity, chybné odkazy atd.)
  • analýza celkové on-page struktury optimalizovaného webu a jeho uspořádání
  • audit obsahových faktorů (HTML, metatagy, struktura nadpisů a textů atd.)
  • rozbor technického zpracování (url adresy, sitemapy, interní prolinkování)
  • analýza off-page SEO faktorů (audit kvality a množství zpětných odkazů)
  • audit řešení odkazů ze sociálních sítí (Facebook, Twitter, Youtube atd.)
  • základní analýza použitelnosti a přístupnosti webu (grafická struktura textu, logika struktury webu)
  • základní prezentace a konzultace k optimalizaci webu zdarma
Požádejte nás o SEO analýzu

Spolupracujte s námi při SEO analýze a celkové SEO optimalizaci a získáte vyšší pozice www stránek v internetových vyhledávačích. Jsme dostupní pro osobní konzultace v centru Brna!

Rozdíly mezi SEO a PPC kampaněmi?

SEO oproti PPCStránky, jejichž pozici určuje  SEO (optimalizace pro vyhledávače), se objevují ve výsledcích až za PPC reklamou. Přesto placené odkazy často přehlédnete. Spousta lidí si již vybudovala na tyto pozice "slepotu". Další nezanedbatelnou výhodou optimalizovaných internetových stránek je, že jejich "nezaplacené" umístění budí větší důvěryhodnost. Zaplaceným odkazům lidé zase tolik nevěří.

PPC reklama ve vyhledávačích má výhodu ve své flexibilitě. Je možné ji spustit nebo zastavit okamžitě. Je možno návštěvníky přivést víceméně kamkoliv. Generování návštěvnosti samozřejmě trvá pouze po dobu, kdy za reklamu platíte.

Výsledky SEO služby mají pro vás dlouhodobější charakter.

Pro potřeby vyhodnocování neplacené návštěvnosti ze Seznamu a Googlu je vhodné oddělit veškeré přístupy z placených kampaní (např. pomocí parametrů v URL). Toto odlišení je důležité pro budoucí vyhodnocení statistik návštěvnosti.

Upozorňujeme při analýze na nepovolené praktiky optimalizace

  • Zásadně nesouhlasíme s nepovolenými SEO praktikami některých marketingových agentur a SEO analýza na nalezené upozorňuje. Taková "black hat optimalizace" má krátkodobý charakter.
  • Reálně pak hrozí, že v lepším případě dojde ke ztrátě pozic a v horším případě k vyřazení webu z vyhledávačů. To má ekonomické následky při ztrátě návštěvnosti z neplaceného vyhledávání.

Domluvte si nezávaznou konzultaci

Vyplňte nezávazně formulář. Poté Vás budeme kontaktovat a dohodneme si postup další spolupráce.


Přihlaste se k odběru novinek


Garantujeme 100% soukromí údajů. Váš e‑mail nebude poskytnut třetím stranám.

Více informací k odběru

Spojte se s námi

Nejrychleji nás můžete kontaktovat telefonicky: +420 513 034 961

Případně pošlete poptávku e-mailem. Sledujte naši agenturu z Brna i prostřednictvím sociálních sítí.

Další kontakty