Názor klienta
TaskMaster je výborný nástroj pro správu zákaznického centra s přijatelnou cenou, který nám pomáhá efektivněji řešit požadavky našich klientů. Díky TaskMasteru se rapidně snížila reakční doba na požadavky našich klientů. Předností TaskMasteru je zajisté jeho přehlednost, jednoduchost a propracované workflow tiketů.
Radek Ondrašík
Marketingový ředitel
- Klient:
- Internet shop s.r.o.
- Kategorie:
- Intranet
Helpdesk pro prodejce parfémů
Pro Internet shop s.r.o., významného hráče v oblasti online prodeje parfémů a kosmetiky, jsme vyvinuli zakázkovou aplikaci na evidenci, správu a vyřizování dotazů a požadavků zákazníků - helpdesk.
Cíl
Klient potřeboval sjednotit, zrychlit a kontrolovat komunikace zaměstnanců svých helpline linek ve všech zemích, kde prodává zboží. Požadavek zněl, vytvořit přehledné a výkonného webového rozhraní na správu přijatých požadavků a navrhnout systém řešení odpovědi z databáze znalostí.
Dodané služby
Výsledek
Navrhli jsme webovou aplikaci založenou na frameworku PHP Symphony a databázi MySQL. Aplikace třídí tikety podle front, ke kterým lze přidat neomezené množství zdrojů (emailových schránek).
Je možná detailní práce s tiketem: upravení, archivace, další zprávy od uživatele, změny stavů, priorita, přeřazení řešitele atp. Je možné tikety filtrovat podle mnoha kritérií, předpřipravených i vlastních filtrů.
Všechny vyřízení tikety se archivují nebo pokud se jedná o spam, dávají do koše. V systému lze nastavovat jednotlivá oddělení společnosti a do nich přiřazovat uživatele, kterým lze nastavit několik úrovní oprávnění.
Aplikace obsahuje propracovaný systém reportů pro vedoucí oddělení a pro administrátory, kteří mohou sledovat statistiky oddělení, front, jednotlivých agentů a to především podle času potřeného na vyřízení tiketu. Frontám se nastavuje pracovní doba, povinná rychlost reakční reakce na tiket.
Kromě konfigurace uživatelských účtů a podpisů umožňuje systém také nastavení emailových schránek, parsovacích pravidel pro emaily a správu databáze znalostí, kde lze vytvářet šablony s aktivními klíčovými slovy jako odpovědi.
Nabízíme efektivní komunikaci skrze helpdesk
Podobná řešení
Sportech CZ s. e.
Webová prezentace polytansport.cz |
Astratex s.r.o.
Helpdesk pro Astratex.cz |
PARADEO s.r.o.
Emailingová služba pro Rajpradla.cz |
JAROSPOL Technology s.r.o.
Potravinářské technologie JAROSPOL |
Přihlaste se k odběru novinek
Garantujeme 100% soukromí údajů. Váš e‑mail nebude poskytnut třetím stranám.
Spojte se s námi
Nejrychleji nás můžete kontaktovat telefonicky: +420 513 034 961
Případně pošlete poptávku e-mailem. Sledujte naši agenturu z Brna i prostřednictvím sociálních sítí.
FACEBOOK TWITTER GOOGLE+ Další kontakty