deneme Parfums.cz - helpdesk pro komunikaci se zákazníky | IT Logica

Helpdesk pro komunikaci se zákazníky



Helpdesk aplikace
  • Helpdesk aplikace
1

Názor klienta

TaskMaster je výborný nástroj pro správu zákaznického centra s přijatelnou cenou, který nám pomáhá efektivněji řešit požadavky našich klientů. Díky TaskMasteru se rapidně snížila reakční doba na požadavky našich klientů. Předností TaskMasteru je zajisté jeho přehlednost, jednoduchost a propracované workflow tiketů.

Radek Ondrašík
Marketingový ředitel

Klient:
Internet shop s.r.o.
Kategorie:
Intranet

Pro Internet shop s.r.o., významného hráče v oblasti online prodeje parfémů a kosmetiky, jsme vyvinuli zakázkovou aplikaci na evidenci, správu a vyřizování dotazů a požadavků zákazníků - helpdesk.

Cíl

Klient potřeboval sjednotit, zrychlit a kontrolovat komunikace zaměstnanců svých helpline linek ve všech zemích, kde prodává zboží. Požadavek zněl, vytvořit přehledné a výkonného webového rozhraní na správu přijatých požadavků a navrhnout systém řešení odpovědi z databáze znalostí.

Dodané služby

Výsledek

Navrhli jsme webovou aplikaci založenou na frameworku PHP Symphony a databázi MySQL. Aplikace třídí tikety podle front, ke kterým lze přidat neomezené množství zdrojů (emailových schránek).

Je možná detailní práce s tiketem: upravení, archivace, další zprávy od uživatele, změny stavů, priorita, přeřazení řešitele atp. Je možné tikety filtrovat podle mnoha kritérií, předpřipravených i vlastních filtrů.

Všechny vyřízení tikety se archivují nebo pokud se jedná o spam, dávají do koše. V systému lze nastavovat jednotlivá oddělení společnosti a do nich přiřazovat uživatele, kterým lze nastavit několik úrovní oprávnění.

Aplikace obsahuje propracovaný systém reportů pro vedoucí oddělení a pro administrátory, kteří mohou sledovat statistiky oddělení, front, jednotlivých agentů a to především podle času potřeného na vyřízení tiketu. Frontám se nastavuje pracovní doba, povinná rychlost reakční reakce na tiket.

Kromě konfigurace uživatelských účtů a podpisů umožňuje systém také nastavení emailových schránek, parsovacích pravidel pro emaily a správu databáze znalostí, kde lze vytvářet šablony s aktivními klíčovými slovy jako odpovědi.


Nabízíme efektivní komunikaci skrze helpdesk

Pošlete nám nezávaznou poptávku

Přihlaste se k odběru novinek


Garantujeme 100% soukromí údajů. Váš e‑mail nebude poskytnut třetím stranám.

Více informací k odběru

Spojte se s námi

Nejrychleji nás můžete kontaktovat telefonicky: +420 513 034 961

Případně pošlete poptávku e-mailem. Sledujte naši agenturu z Brna i prostřednictvím sociálních sítí.

Další kontakty