PPC reklama, správa PPC kampaní



PPC reklama na internetu (PPC advertising) je jedním z nejefektivnějších způsobů online propagace webových stránek. Právě proto je důležité realizovat PPC kampaně ve spolupráci se zkušenými odborníky. Výhodou je možnost rychlého uvedení reklamní kampaně, možnost cílení kampaně a efektivního řízení investic do tohoto způsobu internetové propagace.

Jak realizujeme správu PPC kampaně?

  • Správu zahajujeme diskusí, během které definujeme vaše obchodní prostředí, cíle, kterých chcete dosáhnout a výši rozpočtu do PPC kampaní.
  • Následně zajistíme takové aktivity, abychom maximalizovali počet generovaných přístupů na web se zaměřením na přímé a asistované konverze.

PPC reklama - Google Adwords a Sklik

Kampaň zahajujeme volbou optimálních médií, forem a sítí v nichž se bude reklama potencionálnímu zájemci zobrazovat. Významnou část první fáze tvorby kampaně představuje analýza klíčových slov. Jejím cílem je nalezení co nejširší množiny klíčových slov, která jsou relevantní a zároveň mají vysokou hledanost a tedy i významný potenciál získání cílených návštěvníků.

Kombinací analýzy a požadovaných cílů navrhneme optimální strukturu reklamy - rozdělení na kampaně a sestavy. Ke každé reklamní sestavě vytvoříme několik alternativních textů. Poté, co vytvoříme specifikaci kampaně, spustíme inzerci v reklamních PPC systémech (Google Adwords, Seznam Sklik a další).

Požádejte o nezávaznou konzultaci k PPC

Certifikace Google Partner

IT Logica | Google PartnerPartnerství Google Partner potvrzuje profesionální dovednosti a zkušenosti správců PPC reklamy v IT Logica s důrazem na znalost a ovládání Google AdWords, včetně vytváření strategie PPC kampaní klientů.

Partnerství nám umožňuje čerpání výhod společnosti Google. Jednak v oblasti slev ale i v přístupu k dalším vzdělávacím aktivitám či nástrojům společnosti Google.

Splnili jsme přísné podmínky nezbytné pro získání certifikátu:

  • Minimálně jeden ze zaměstnanců úspěšně složil alespoň 2 zkoušky programu GP
  • Firma přesáhla minimální hranici 10 000 USD investovaných při správě PPC reklamy Adwords po dobu 90 dní
  • Prostřednictvím klientských účtů Google kontroluje, že společnost si osvojila základy, kterými se zabývají certifikační testy AdWords, a že maximalizuje výkon CPC kampaní svých klientů

Vyhodnocení úspěšnosti PPC kampaní?

Ihned od spuštění sleduje specialista výkonnost kampaně a optimalizujeme jednotlivé součásti tak, aby PPC reklama dosahovala požadovaných cílů.  Při optimalizaci využíváme profesionálního nástroje ClickTracks a Google Analytics.

O všech krocích a výsledcích reklamní kampaně informujeme klienta v pravidelných reportech.

Jaké formy reklamních kampaní využíváme?

Reklamní kampaně, které jsou řešeny platbou za pro klik (PPC), jsou v zásadě tři typy:

Fulltextové PPC kampaně jsou umístěny ve výsledcích vyhledávání na prémiových pozicích. Tedy před výsledky neplaceného vyhledávání nebo po straně.

Kontextové PPC kampaně (v obsahové síti) najdete přímo v obsahové struktuře webů, které umožňují zobrazovat tuto formu reklamy. Forma zobrazení je textová nebo grafická. Kontextová reklama je zacílena na konkrétní slova a fráze zjištěné v textovém obsahu stránek.

Remarketing (retargeting) představuje nejnovější a zároveň nejefektivnější formu PPC reklamy. Uživateli se zobrazuje v obsahové síti, ovšem pouze v případě, že navštívil web, jenž je předmětem kampaně. Reklama cílí pouze na uživatele, kterého již nějakým způsobem zaujala inzerovaná nabídka.

Jaká je PPC reklama ve srovnání se SEO?

SEO oproti PPCPPC reklama má oproti SEO velkou výhodu ve své flexibilitě a možnostech cílení. Je možné ji spustit nebo zastavit téměř okamžitě. Změna obsahu reklamy se projeví v krátkém čase. Je možné zacílení reklamy na vybraný vzorek lidí dle oblasti nebo zájmů. Placené fulltextové reklamy se ve vyhledávačích zobrazují před neplacenými...

Návštěvnost z PPC systémů online marketingu trvá jen po dobu, kdy za reklamu platíte. Ovšem s téměř okamžitým zobrazením. Výsledky SEO mají dlouhodobější charakter, ovšem s postupným zlepšováním viditelnosti.

Proč mít správu PPC reklamy od nás?

  • PPC kampaně i na Facebooku spravujeme pro významné klienty.
  • Naší strategií je správa PPC kampaní co nejefektivněji, tedy vedení s co nejmenšími náklady. Zásadní je ale pro nás konverze - tedy PPC reklama musí získávat skutečné zákazníky.
  • Budete mít přehled o nákladech za reklamu. Přesně reportujeme, kolik stojí prokliky a kolik naše správa.
  • Každý klient má vlastní účet, k němuž dostane přístupové údaje. Kdykoli si můžete tedy ověřit, jak na tom reklamní kampaň je.
  • Potřebujete vytvořit poutavé texty a nastavit kampaně? Nebo vylepšit již probíhající PPC kampaně? Pak to není problém.
  • Pro efektivitu PPC reklamy je nutné přivádět lidi na atraktivní cílové stránky. Poradíme, jak tyto cílové stránky co nejlépe upravit pro dosažení vyšších zisků.
  • Jsme certifikovaní správci Google Partners

Získaná osobní certifikace pro Google Adwords

Ing. Petr Čičela

Certifikovaný PPC specialista (program Google Partner)

Certifikace Google Adwords

Domluvte si nezávaznou konzultaci

Vyplňte nezávazně formulář. Poté Vás budeme kontaktovat a dohodneme si postup další spolupráce.


Přihlaste se k odběru novinek


Garantujeme 100% soukromí údajů. Váš e‑mail nebude poskytnut třetím stranám.

Více informací k odběru

Spojte se s námi

Nejrychleji nás můžete kontaktovat telefonicky: +420 513 034 961

Případně pošlete poptávku e-mailem. Sledujte naši agenturu z Brna i prostřednictvím sociálních sítí.

Další kontakty